Idag ska jag hylla min kära vän Therese i min blogg! En tjej med humor och ett stort hjärta...
Varje gång jag pratar med henne så får jag ett gott skratt!
Vi jobbade tillsammans på mitt gamla jobb i Norrtälje. Det var där vi lärde känna varandra..
Vi har varit ute på party ett par gånger hon & jag och varje gång så sitter jag dagen efter och skrattar högt åt alla bravader! Alltid händer det nåt... :D
Ni ska få 2 exempel (mer blir det inte):
Klackar som går sönder och byte av skor mitt på vägen på väg hem från det ökända Mobergs
Lura stackars pojkar från Stockholm att jag var från England, bl.a min gamla gympalärare (han gick inte på det men vi spelade vidare), för att gå på efterfest och lyssna på vinyl!
Hahahaha! Kanske inte är roligt för er andra men men...
Nu är det ju så att hon har en blogg också.. Och jag kan starkt rekommendera er att ta er tid för att besöka DEN. Man får sig ett gott skratt och trots allt, det förlänger ju livet!
Tack T2 (som hon så vackert kallas), tack för att du gör mig glad och ger mig ett gott skratt i alla väder och så klart för att du är en kanon homie!

Haha! Du e ju för go Lucy ;) Nu sitte jag här o asgarvar och samtidigt lyser som en babianröv för så rörd är jag! =D TACK Petra för att du är så sjukt galen och som ger oss gamla hopplösa tackor hopp och uppdateringar på dina galna äventyr! =D
SvaraRadera